Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Film
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Interia
Film
Recenzje
Recenzje
Recenzja
"Wariaci": Porwanie i skok na bank. Pożegnanie z kinem polskiego twórcy?
Oscary 2024
"Perfect Days": Filmoterapeutyczna proza życia
Reklama
Reklama
Recenzja
"Czerwone maki": Polacy od lat czekali na ten film. Udana produkcja?
Recenzja
"Czerwone niebo": Koniec ich świata jest bliski. Zaskakujący film na polskich ekranach
Recenzja
"Omen. Początek": Mocne sceny! Godny powrót do klasyki horroru
Recenzja
"Film dla kosmitów": Zaopiekuj się mną [recenzja]
filmy dokumentalne
"Prawda kontra Alex Jones": Przerażająca opowieść o erze fake newsów
Recenzja
"Kobieta z...": Obcy we własnym ciele. Jak Andrzej został Anielą
Recenzja
"Nic na siłę": Sielsko, swojsko, przaśnie i nudno - czyli w polskich komediach stabilnie
Recenzja
"Godzilla i Kong: Nowe Imperium": Fenomenalna ekranowa rozwałka
Recenzja
"Orlando: Moja polityczna biografia". Naiwna opowieść o osobach trans
Recenzja
"Jesteś tam, Boże? To ja Margaret": Ciepłe i mądre kino nie tylko o dojrzewaniu
Recenzja
"Road House": Film, który boi się pójść w przerysowanie. Szkoda, mógłby być klasyk [recenzja]
Recenzja
"Irlandzkie życzenie": Rzucić wszystko i wyjechać do Irlandii
Recenzja
Wyjście z mroku. Jessica Chastain i Peter Saarsgard w życiowych rolach
Recenzja
"Gdy rodzi się zło": Jeden z najciekawszych horrorów. Podzieli widownię?